URNA.RO

Întrebări Frecvente

Vă rugăm să citiți întrebările de mai jos și dacă nu găsiți răspunsul dvs., vă rugăm să ne trimiteți întrebarea dvs.
pe adresa de email info@urna.ro și vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil

Î.&.R

Ce este site-ul urna.ro?

Platforma online www.urna.ro  este  un magazin online, un software instalat pe domeniul web cu același nume dedicat vânzării online al urnelor funerare destinate în exclusivitate persoanelor fizice care doresc să cumpere online această tipologie de produs.

Ce produse pot achizitiona din urna.ro?

Site-ul www.urna.ro pune la dispoziție urne funerare și accesorii strâns legate de aceste produse.

Ce firme vând produse pe urna.ro

Firmele care vând produse pe site-ul www.urna.ro  sunt producători de urne și accesorii funerare cu multă experiență în acest sector de activitate cu capacitatea de livrare a comenzilor primite de la clienți, și care pot  acoperi și furniza produsele comandate de client direct la sediul acestuia garantând atât stabilitatea prețului cât și a calității produselor cumpărate.

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:

  1. Comenzile pot fi înregistrate la orice oră, fiind preluate în ordinea înregistrării lor
  2. Rezervarea produselor se face automat la înregistrarea comenzii, dacă acestea au statusul „În stoc”
Când se livrează comanda mea?

Pentru produsele comandate și achitate vândute prin intermediul site-ului,  imediat ce predpm curierului comanda ta vei primi un email care va conține data estimativă de livrare. Înainte de livrare, mai precis în ziua când produsele tale sunt pregătite, îți vom trimite un email în care confirmăm faptul că produsul comandat de tine pe site a fost predat la curier. Termenul concret de livrare depinde de distanța între depozitul nostru și adresa indicată de cumpărător. De obicei nu depășește 7 zile lucrătoare de la data comenzii pe site.

Nu am primit certificatul de garanție, cum procedez?

În cazul în care nu ai primit certificatul de garanție pe email și nu ai găsit unul nici în colet, te rugăm să ne semnalezi acest aspect pe email info@urna.ro în maxim 48h de la primirea coletului.

Nu am primit factura. Ce fac?

Imediat după ce comanda ta a fost facturată poți primi factura prin e-mail la adresa indicată de tine. Factura va fi trimisă în format PDF ca și atașament în cadrul mesajului e/mail trimis. După primire o poți salva sau poți să o printezi  De asemenea, în momentul în care comanda ta este predată curierului pachetul va conține și un plic cu factura printată.

Am pierdut certificatul de garanție. Ce pot face?

În cazul în care ai pierdut certificatul de garanție, te rugăm să ne semnalezi acest aspect la email info@urna.ro. Îți vom trimite un alt certificat de garanție în format electronic. Certificatul de Garanție trimis va fi în format PDF astfel încât să poată fi printat.

Pot achita o comandă în rate?

Deocamdată produsele vândute pe acest site nu se pot cumpăra în rate.

Am primit alt produs decât cel comandat. Ce trebuie să fac?

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, îți recomandăm să refuzi coletul la livrare. În cazul în care ai acceptat coletul, te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului disponibil aici, completând atât datele comenzii cât și denumirea produsului livrat.

Disponibilitatea produselor

Mulți dintre persoanele care devin clienții noștri și care  aleg domeniul web urna.ro  în pentru cumpărarea unui produs sunt persoane care au trecut recent prin experiența tristă de a pierde pe cineva drag din viața lor. Calitatea produselor noastre adaugă un plus demnității umane de a păstra memoria unei persoane dragi care nu mai este printre noi. Aceasta alegere ne face să fim profund recunoscători și ne onorează atât profesional cât și ca oameni.

Care sunt termenii de garanție pentru produsele cumpărate pe urna.ro?

Garanția produselor acoperă orice defect de fabricație al produselor achiziționate din sistemul nostru de prezentare online. Pentru că avem încredere în calitatea produselor noastre, poți beneficia atât de garanția generală de 2 ani de zile cât și de garanții extinse la anumite game de produse. Pentru a putea beneficia de condițiile de garanție, este necesar să prezinți bonul de casă sau factura fiscală a produsului cumpărat (pentru mai multe informații consultă secțiunea Garanții & Certificate de Calitate).

De ce uneori produsele nu mai sunt pe stoc?

Facem toate eforturile pentru ca produsele noastre pe care le prezentăm în cadrul site-ului urna.ro să fie disponibile în permanență. Se întâmplă uneori pentru anumite produse dar din cauza popularității și complexității proceselor de aprovizionare, este posibil ca unele produse să nu fie mereu disponibile. În general, noi putem estima când un produs va fi din nou pe stoc. Deoarece produsele noastre sunt fabricate în cea mai mare parte în Italia, garantând astfel un produs de calitate uneori există situații care pot cauza întârzieri în aprovizionare.

Pot cumpăra și achita online?

Da, poți vedea, comanda și plăti produsele noastre online direct pe site.  Caută produsul care te interesează, adaugă-l în lista de preferințe și alege modalitatea prin care vrei să primești comanda. În cazul in care întâmpini dificultăți în plasarea comenzii, dar nu poți să ne suni, te rugăm să ne scrii un e-mail pe adresa info@urna.ro.

Pot plasa comenzi prin telefon?

Mereu ne dorim să venim în întâmpinarea clienților noștri. Dacă dorești să comanzi telefonic produse, ne poți suna în intervalul 9:00 – 16:00 și unul din consultanții noștri te va ajuta să plasezi comanda, în măsura disponibilității.  Te rugăm să salvezi produsele în lista de cumpărături înainte de a ne apela telefonic. Dacă ai nedumeriri sau ai nevoie de mai multe detalii, operatorii noștri te vor ajuta în momentul plasării comenzii.

Ce metode de plată sunt acceptate?

Pentru comenzile online, poți plăti folosind cardurile de credit și de debit – VISA, VISA Electron, Mastercard. Comenzile telefonice se pot achita doar direct la bancă prin ordin de plata în contul curent al vânzătorului.